joi, iulie 12

MT

-

duminică, aprilie 29

Video WS EB Frazão

sâmbătă, februarie 17

STEM Discovery week 2018

COLEGIUL TEHNIC DANUBIANA ROMAN

Last chance- preserving biodiversity for future generation


STEM Discovery Week 2018

  April 2018
People take different approaches when making the case for preserving biodiversity. Students will discuss the importance of maintaining ecosystems and will learn about the various arguments that people make in favor of preserving the Earth’s biodiversity.


During this day, students will:

-Follow photos of endangered species in different countries from -Europe and discuss the reasons why these plants and animals are threatened and why they should be protected,
- Use the words “biodiversity”, “ecosystem”, and “extinction” in sentences and they will demonstrate their understanding of the words through different way: mime, monologue, presentation,
- List the reasons why biodiversity should be preserved,
- Creating interactive maps with endangered species in our country,
- Write essays in which they explain what they feel are the most compelling reasons for preserving biodiversity,
- Create some campaigns  for also describe the arguments they think would be most likely to convince the general public that biodiversity should be preserved.

joi, ianuarie 4

Ce inseamna mentoratul?

Ce face mentorul? 
Îndrumare, consiliere, sprijin, ghidare spre dezvoltare, orientarea spre soluții, experiențe trecute, integrare în comunitate, suport, comunicare, orientare, ghidare, ajută la descoperirea potențialului propriu, facilitator al procesului de învățare, mediază relația dintre voluntar și țara gazdă, răbdare, mediator, intermediar, rezolvă situațiile de criză, înțelegere.
Diferența dintre mentor și coach
Coach - Îndrumător al voluntarului spre orientarea spre resursele proprii astfel încât obiectivele personale și ale proiectului să fie atinse
Mentor - Îndrumător, sprijin al voluntarului în sensul dezvoltării personale; plus: experiență, propunerea de posibile soluții uneori din experiența proprie sau din cunoștințele mentorului. 
Mentorul nu trebuie să fie neaparat din organizație, poate fi din afara organizației. Dar poate fi și din organizație. Nu există o pregătire necesară pentru asigurarea mentoratului. 

INDUCAS

INDUCAS este un proiect pilot finanțat de Uniunea Europeană și coordonat de European Schoolnet.
Proiectul urmărește să investigheze modalități prin care profesorii începători pot fi sprijiniți printr-o comunitate de colegi care întâmpină probleme similare, și cu care se pot întâlni online pentru a schimba idei și găsi soluții comune.
În faza pilot a proiectului INDUCAS (2017-2018), profesori la început de carieră și mentori din Italia, Franța, Suedia și Romania vor fi încurajați să ia parte la crearea a patru comunități (una pentru fiecare țară, în care limba de lucru e limba națională a fiecărei țări) pentru cadre didactice la început de carieră (cu mai puțin de 2 ani de experiență). Activitățile vor avea loc în perioada mai – noiembrie 2017.

De asemenea, se vor crea patru comunități (una pentru fiecare țară, în care limba de lucru e limba națională a fiecărei țări) pentru mentorii cadrelor didactice la început de carieră. Mentorii vor fi invitați să participe la un curs online și să se alăture unei comunități dedicate temei de lucru în sptembrie 2017.

Platforma mai cuprinde o colecție de resurse, grupate pe 4 categorii: publicații, video, tutoriale și materiale didactice, care a început să crească prin contribuția participanților la comunitate. Forumurile, evenimentele și secțiunea de știri fac parte din colecția de facilități ale platformei.